2013. február 22., péntek

airsoft pisztoly táska airsoft pisztoly gyorstok - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Eladó a képen látható Strike System márkájú új pisztoly tártartós gyorstok akár airsofthoz, akár gáz-riasztó pisztolyhoz, akár éleshez. Nagy méretű pisztolyhoz való!
Budapesten a XIII. Kerületben vehetők át a termékek a lakcímemen! Amennyiben Ön elfoglalt úgy az 5-6-7-8-9-13-14-15-4 ik kerületekbe 1000 Ft os fix áron szállítom a terméket, amennyiben az nem túl nagy méret (akár a címére akár más helyszínre)!  
Ha vásárolt tőlem akkor kérem maximum 2 napon belül jelentkezzen akár emailben akár telefonon! Sms-re nem válaszolok! Kérem a terméket 5 nap alatt vegye át!  
Postázás:  
Nem vagyok a posta híve különös tekintettel arra a csomagra ami 2011 óta nem ért el hozzám New Yorkból pedig számomra rendkívül értékes dolgokat tartalmazott! Nem szeretek postázni. Ha küldenem kell akkor vaterafutár!!! Szerintem a Posta egy nagy rizikó! Abban az esetben küldöm vaterafutárral vagy ha nagyon szeretné postán a terméket ha a vételár és a szállítás díja előre lett utalva! Vagyis ha ragaszkodsz a Postához akkor te vállald fel a felelősséget!  
Ha 2 napig nem jelentkezel, a terméket 5 munkanapon belül nem veszed át vagy a megbeszéltek ellenére nem jelensz meg az átvételkor vagy nem utalsz előre futár vagy postai szállításnál a megbeszéltek szerint, én nem foglak keresgélni akkor a termék visszakerül a Vaterára! Te pedig negatív értékelést kapsz, és jó magyar szokás szerint én is a semmire! Pedig ezek a határidők le vannak írva a terméknél is, itt is és ha megvásároltad a terméket kapsz egy értesítőt ott is le van írva! Vagyis 3 alkalommal láthatod!  
Problémás vásárló nekem nem kell kérem a fentiek ismeretében vásároljon!


Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2013-03-02 12:45
. airsoft pisztoly táska airsoft pisztoly gyorstok - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése